måndag 16 april 2012

Tillbaka med en måndagslista


Jag är glad för att:
  • vi har haft en underbar semester i Danmark
  • resan dit och hit har fungerat jättebra.
  • vi har haft en fin Påsk med många ägg ;)
  • vädret var bättre än de hade förutsagt
  • jag är på hemmaplan igen
  • MYCKET snö har försvunnit under veckan
  • jag har hängt upp tvätten ute för första gången i år
  • sängkläderna luktar så fantastiskt gott
  • jag har fått mycket energi
  • jag har bästa familjen som finns
  • J.K. Rowling har skrivit Harry Potter böcker som finns som ljudbok
  • jag är tillbaka på bloggen!
Nu ska jag kika lite runt hos er, nu hörs vi flitigare igen!
hej, hej


2 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Välkommen hem!
Kul att du är på gång på bloggen igen :)
Kramen vännen♥

Miruschka sa...

Jag tänkte faktiskt på dig häromdagen, att det var länge sedan du skrev något på bloggen!
Så välkommen tillbaka, både hem och hit:)
Kram♥