måndag 23 mars 2015

Att ha bloggen på viloläge eller stänga ner?


Ja, så går tankarna här just nu,  eftersom det händer inte så mycket här och ju längre jag inte uppdatera bloggen desto mindre blir lusten att logga in.
Egentligen har ju jag någonting att skriva om till exempel mina rea-böcker,
påskpyssel, om min virkade patchwork-trasmatta, som snart är klart, om mina chiafrö experiment, mina planteringar, mina planer för trädgården...
Ni ser egentligen så finns det ämnen, men det känns på nåt vis att jag har kommit så långt bort från allt det här.
Jag vet att jag kommer sakna bloggen fruktansvärt när jag stänga ner den. 
Men på andra sidan vill jag inte känner mig "pressad" (obs. av mig själv!) att leverera ett inlägg helst varje dag, eller minst några under veckan. (Ni förstår vad jag menar?)

Så om nån har tips hur man kommer igång med bloggen igen, så tipsar gärna! 
Vi får se vad som händer här! 

Jag önskar er alla en fin måndag!

5 kommentarer:

Den där Victoria sa...

Stäng inte ner bloggen, utan blogga när du har lust bara, så gör jag just nu, för det är ju ändå skönt att ha ett ställe att skriva ner sina tankar, eller sprida lite tips och kreativitet på, att liksom ha bloggen för sin egen skull.

Kram Victoria

Bintan sa...

Men skriv om påskpyssel då :-) Det hade varit jätte kul ju!

Annas röda stol sa...

Ja så kan det vara ibland, men stäng INTE ner utan slå på viloläge tills du fått lite ny inspiration :) Ha en fin kväll. Kram Anna

kavallinskan sa...

Hejsan :)
Det va nästan ett år sen jag bloggade sist, tappade lusten totalt. Men häromdagen kom blogglusten helt plötsligt tillbaka :)
Nu tänker jag bara blogga de dagarna jag har lust och inte känna nåt tvång att uppdatera ofta.
Kram viktoria

lilian nikky sa...

Jag heter Lilian N. Det här är en väldigt glad dag i mitt liv på grund av den hjälp Dr.saguru har gett mig genom att hjälpa mig att få min exman tillbaka med sin magiska och kärleksförtryck. Jag var gift i 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och sökte efter en skilsmässa men när jag kom över Dr.saguru e-post på internet om hur han har hjälpt så många människor att få tillbaka sin ex och hjälper till att fixa förhållandet. och få människor att vara lyckliga i sin relation. Jag förklarade min situation för honom och sökte sedan hans hjälp men till min största överraskning sa han till mig att han kommer att hjälpa mig med mitt fall och här firar jag nu eftersom min man har förändrats helt för gott. Han vill alltid vara vid mig och kan inte göra någonting utan min present. Jag tycker verkligen om mitt äktenskap, vad en fantastisk fest. Jag kommer att fortsätta vittna på internet för att Dr.saguru verkligen är ett riktigt trollspelare. BEHÖVER DU HJÄLP DÅ KONTAKTA LÄKARE SAGURU NU VIA E-post: drsagurusolutions@gmail.com eller WhatsApp +2349037545183 Han är det enda svaret på ditt problem och gör att du känner dig lycklig i ditt förhållande. Och hans också perfekt i
1 ÄLSKA STAV
2 VINNA EX TILLBAKA
3 KVINNENS FRUIT
4 FRÄMNINGSSTAV
5 SKYDDSSTAV
6 VERKSAMHETSSTAV
7 GODE JOB STAV
8 LOTTERISK STÄLLNING och STOLTFALLSTAV.