måndag 31 januari 2011

Sista helgen i januari

Yes, januari är nu snart över, och i år tycker jag har det gått jättefort. Vi har haft en rikitig lagom helg. Först åkte vi till MIO för att kolla om de hade lite fina rea-grejer. Men tyvärr fick jag bara den nya katalogen och det värsta med allt har varit att den fina, fina Amélieskåp inte finns längre i deras sortiment. Jag är verkligen jätteledsen efersom jag ville ju ha den i min hall, efter vi har renoverat den klart och nu ska jag leta efter något annat.

Sedan åkte vi skidor och på kvällen, blev det en spontan halv åtta hos mig - dinner hos oss. Vi som familj har kört det nu några gånger och mina barn tycker att det är kul. Så Jona tyckte att det var dags att göra det igen. Har tyvärr bara få bilder från dekorationen eftersom mobilen slocknade, men det kommer väl flera tillfällen.


På söndag fick vi spontant besök, Michaels kära arbetskompisar hälsade och fikade med oss. Det var vekligen trevlig.

Inga kommentarer: