torsdag 24 mars 2011

Alla medel är rätta...

Jag har tyvärr inte "den gröna tummen". Och tyvärr har jag planter som lider pga detta.
Så nu har jag tänkt så här: kanske behöver mina tummar en mental och fysisk övertygelse?

"Jag är en grön tumme, jag är en grön tumme...."

Efter mantrat och en grön nagelack som var egentligen tänkt till mina fötter, går jag nu här om kring och "klappar" alla planter... får se om det hjälper.... ;)


Ni ser den här stackaren, behöver en riktig akut grön tumme behandling! Om det hjälper????
;)

4 kommentarer:

Den där Victoria sa...

Vilken bra idé, men jag skulle nog behöva måla hela mig själv grön i så fall ;) ..

Ha en bra dag!

Miruschka sa...

Du får inte glömma att PRATA med växterna;)
Men det var en himla bra idé att måla naglarna gröna:)
Kram♥

millandante sa...

Oh, jag måste genast skaffa grönt nagelack!!;)
Fin blogg och fint hem du har!!

Milla

Kringlor och krusiduller sa...

Hi, hi - ja det var ju en rolig idé att måla naglarna gröna. Du får väl ge en rapport sen framöver om det hjälpte :-).

Ha en fin kväll!
Kram/ Åsa