tisdag 15 mars 2011

Hallen


Så här såg hallen ut innan jag åkte för att stor handla/ gå till möten. Tog ett snabbt kort, men Svante vägrade att röra på sig och lägga sig någonannanstans.
Men till slut vann jag med min lite strängare röst.
Jag hade lite tid kvar och tänkte egentligen kolla lite efter nya tyger, jag hittade ingenting speciellt men  jag såg  den här kudden:


Jag var tvungen att köpa den och så köpte jag även en hortensia till min sista loppisfynd:

Egentligen vill ja ha i kannan stora fina vita (även lila) syrengrenar men jag kunde inte vänta längre så hoppas hortensien håller sig så länge.
Nu har hallen blivit mer vitt/fräschare, vet ej hur länge det ska vara så men just nu tycker jag om det.

 
Det här är egentligen ingången. "vindfången" är en gammal skolkorridordörr, som vi köpte på en loppis och passade precis in där.

och ungefär den blicken ha man när man kommer in. tyvärr har jag haft tidsbrist och det blev ingen bättre bild.

Ärligt talat ser det inte längre ut så här, tjejerna + kompisarna har kommit hem och så finns det skor här och väskor där...that´s life!


1 kommentar:

Miruschka sa...

Åhhh, vad fint ni har det! Älskar soffan och golvet:)
Fin kudde, passar perfekt!
Ha det bäst!
Kram♥