måndag 27 juni 2011

Monday, måndag,lundi,lunes, Montag

Måndag betyder måndagslista här i min blogg:

Jag är glad för att:

  • Sofie tipsade i sin blogg om Happydays fotoskola
  • jag får vara med i fotoskolan (alla får vara med)
  • jag fick så många fina kommentarer om (?) min första läxa
  • att jobbhelgen är äntligen över och jag får vara ledig i 2 dagar
  • huvudvärken som väckte mig igår, är nästan borta
  • solen skiner och prognosen lovar en otrolig fin vecka
  • sommaren är här
  • gräsmattan (man kan egentligen inte kalla det så) är redan klippt
  • första gången att vi ska äta frukost ute på en måndag
  • jag ska hälsa på fina kompisar under veckan
  • p1 sommarprat börjar kl.13.00 idag
  • och så klart jag har finaste familj som finns ;)

Önskar er alla en fin start i den här underbara dagen! Må så gott!

4 kommentarer:

Marie sa...

Jag glömmer alltid bort att det är sommarprat i P1, men nu ska jag försöka komma ihåg det!
Vilka fina bilder du har i förra inlägget, duktiga du:)
Hoppas du får en lika fin och solig dag som vi!
Kram♥

carinasjolund sa...

Härlig Måndagslista!
Visst är det underbart att solen vågar sig fram igen :)
Ha en fin dag!
Kramen♥

Elvira sa...

Finfin lista som vanligt och fina kort du tagit till fotoskolan, heja dig!

Kram Elvira

popetotrora sa...

Ja, visst finns det många saker att vara glad över. Men ibland behöver man påminna sig själv. Speciellt om dom små sakerna. :-)