fredag 2 september 2011

Fredagsfrågan med Michelle Obama

Jag städade bort gamla tidskrifter men innan jag kastade bort dem,  kikade jag efter en vettig fredagsfråga, den som jag har utvalt nu kommer även ifrån GLAMOUR Maj 2010. Och frågan låter så här:

Kan du ge ett smart livsråd?
Jag: Du skulle inte bry dig så mycket om vad andra tänker om dig om du visste hur sällan de tänker på dig. Jag vet inte varifrån jag har den här meningen, men det har hjälpt mig otrolig att bli JAG och även: Sluta fundera på vad andra vill, eller vad du tror vad andra förväntar sig av dig, eller hur du ska vara?




Så här svarade fina Michelle Obama:
Kan du ge ett smart livsråd?
- Gullig är bra.Men gullig håller inte så länge, sedan handlar det mer om vem du är som person.


Bild: google.se
Håller med Michelle gullig är bra!
Önskar er en trevlig helg! 

Inga kommentarer: