tisdag 13 december 2011

Fem saker ni visste inte om mig

Fina fina Victoria har skickat en liten utmaning till alla som vill ta den och läsa hennes underbara blogg.
Eftersom jag har än så länge inte någonting annat att berätta idag, så tar jag den nu:

1. Jag har äntligen börjat skriva första sidan av min dröm: drömmen om att skriva en barnbok finns sedan jag är liten, berättelsen finns så länge i mitt huvud, så förra vecka, satt jag mig framför datorn och skrev första sidan. Det kändes spännande, men just nu har jag ett uppehåll eftersom jag har besök här och adventsstök ;)

2. Jag brukar äta enNutellamacka varje morgon.

3. Jag har gjort några silverringar ur silver skedar

4. Jag såg förra vecka ett stort lodjur! WOW

5. Jag saknar mycket mina favoritgodisar: KNATTAR! Alltså de små gula, röda, gröna godis som ser ut som ärtor!!Hittar just nu bara de som smaka Hallon och Blåbär.

Jag undrar verkligen vad som har hänt, att de inte finns längre, nån som vet???

Så nu får ni ta utmaningen om ni vill! Jag önskar er en fin Luciadag! Hej hej

7 kommentarer:

Äppelblom sa...

Jag önskar dig också en fin luciadag!

Elvira Spekulerar sa...

Åhh, en barnbok, vad roligt! Det är sånt som jag också filurar på att göra någon gång, fantasin har jag i alla fall :) ..

Fantastiskt att ha fått se ett lodjur, lite avundsjuk blev jag nu.

Godiset kan jag inte hjälpa dig med, vet inte heller var det har tagit vägen.

Ha en toppendag finaste Ute!

Kram

CreandoPhoto sa...

Kul att få veta lite mer om dig! :)
Jag fnular vidare på denna utmaning sen jag läste hos Victoria. Kommer nog ett inlägg så småningom... Luciakramar till dig! Kicki

Miruschka sa...

Kan jag få ett signerat exemplar när boken kommer ut;)?
Ha en fin dag!
Kram♥

Carina Sjölund sa...

Spännande att skriva en bok!
Visst skickar du ett ex när den är klar *Ler* :)
Kramen♥ ha en fin dag

gunsan sa...

Knattar?? ingen aning, däremot så blir jag imponerad över att du gjort silver-ringar;))

En barnbok, låter hur häftigt som helst, den ser vi fram emot;))

kramizzzzz

Stephanie sa...

Åh, vilken rolig lista!

/Stephanie