tisdag 24 januari 2012

ledig och sjuk???


Ja, idag hade jag egentligen tänkt att ägna min ledig tid åt att hitta någonting som jag skulle kunna utlotta. Men jag vaknade med en otrolig dålig illamående känsla! uAHH, INGEN MAGSJUKA, TACK!
Så just nu koncentrar jag mig bara på att ANDAS IN OCH UT, har läst inne hos er, men orkar just nu inte så mycket. Måste väl återkomma senare.
Ute ser det nu så underbart ut blå himmel och ett vitt landskap! Så vackert! Får se om jag klarar gå ut en stund nu, där kan man ju också bra andas, eller hur!

7 kommentarer:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Men du, jag är också krasslig, hade feber igår kväll och mår jättekonstigt, så jag är hemma från jobbet idag, suck.

Skickar över ett gäng krya på dig hälsningar (behåller ett par åt mig själv också )

Kram Victoria

Miruschka sa...

Åh nej...magsjuka som är bland det värsta som finns!!! Vår yngsta tjej är hemma idag från skolan, hon har också en misstänkt magsjuka på gång.
JAG VILL INTE HA DET I HUSET!!!
Krya på dig, hoppas det går fort över.
Kram♥

gunsan sa...

Bort bort bort jag till dina bacillusker, de vill vi inte ha;))

Här är det runt 10 grader kallt, riktigt skönt ute måste jag säga, idag har det blivit två små promenader;))

kramizzzz o krya på dig;)

Ullis sa...

usch! magsjuka! Hoppas att du snart mår bättre.
Så många fina inlägg jag har kollat igenom hos dig nu, medan jag har haft liten ofrivillig paus från bloggvärlden. Dina äppelflarn ser underbart goda ut!
Krya på dig!
Ullis

Fröken Grön sa...

Usch, så trist med maginfluensa...
Stor krya-på-dig-kram!
/Anna-Karin

millandante sa...

Illamående är INTE kul... hoppas det släpper helt inför morgondagen.

Jag sparar receptet på dina äppelflarn, himmel vad jag älskar sådana bakverk!!!

Go varm krya-på-dig-kram!

CreandoPhoto sa...

Åhhhh, hoppas, hoppas, hoppas att du har sluppit magsjuka. Vi trodde det var på gång här igår, men det försvann som väl är. Krya på dig!
Kramar Kicki