måndag 9 januari 2012

Ritz it up!



Ritz tillhör verkligen till mina favoritsnacks, med 18år tror jag, blev jag helt tokig i dem här otrolig goda lättsaltade kex. Och jag är på samma sätt förtjust i förpackningen som vid första gången jag såg den. Förpackningen påminner mig mycket om 70 tal-grejer och konstig nog på Doris Day-filmer, varför vet jag inte men jag blir så himla nostalgiskt när jag ser den, och suckar bara av förtjusning. Så förra vecka hittade jag för första gången en paket RITZ här i affären i Sverige  och ååååh, vad glad jag blev, tyvärr ;) tycker även resten av familjen om dem , så nu fanns det bara 3 styck kvar.


Ni ser hos oss är det fortfarande julig med julgranen i bakgrunden. Julgranen ska stå kvar till helgen, för då har jag maken till hjälp. För in fick jag granen, men ut?? Nej, jag ska vara ärlig: det är bara för ljusslingan, jag orkar bara inte att jag lägger de tillbaka.;o)
Men som sagt i morgon är jag ledig och då ska mycket jul försvinner  härifrån.

PS: Awarden hittar ni i inlägget före det här! ;)

4 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

JA!!! De är så goda, så fruktansvärt goda :) Men man får gömma dem om man ska få ha dem för sig själv. Eller köpa många... :)
Kramar Kicki

gunsan sa...

De där snacksen är supergoda, de gillar jag också, men har inte hittat nåt sånt paket;))

Här är alla julsaker borta, men granen står kvar ute på altanen, men den åker nog endera dagen;))

Kramizzzzzz

Villa Frejas bokblogg sa...

Barnen började klä av granen här hemma igår men den står kvar ännu. Hann aldrig få ut den i går.
Ska hämta min fina award senare :)
Kram.

Carina Sjölund sa...

Här är alla julsaker kvar, det stannar nog hela veckan :)
Kramen♥