måndag 13 februari 2012

Måndagslista

Lilly är helt förtjust i farbror Svante och tvärtom, det är så roligt att se när de hälsar varandra, men ack så svårt att fota.

Jag är glad för att:
  • vi kommer in i vecka 7 och vecka 8 och 9 har jag maken hemma
  • vi har haft en fin lördagkväll med våra fina gäster
  • gästerna tyckte om maten
  • bloggeventet verkar vara jätteroligt, så roligt att läsa era inlägg om det!
  • det verkligen finns KVINNOR- POWER, so coolt
  • jag har matrester kvar, så jag behöver inte grubbla över det idag
  • jag har en så mysig familj
  • solen har fått mer kraft och börjar värma
  • jag har fått nya bloggläsare, så kul att ni hittade hit och känner er varmt välkommen
  • så många är med på tävlingen

4 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Å vad härligt med matrester, det hade jag också önskat mig till i kväll men icke. Jag får hitta på nåt snabbt och enkelt... vilket är svårt.
Kram.

CreandoPhoto sa...

Nästa gång är du med på bloggevent. Du var saknad vet du!

Och njut nu av att ha maken hemma så länge. Det förtjänar ni! :)
Kramar Kicki

gunsan sa...

Vilken härlig måndagslista;)

Matrester är det bästa som finns, så härligt att bara behöva värma o inte tänka alls;))

kramizzzz

Carina Sjölund sa...

Önskar dig en fin alla ♥ dag vännen♥♥♥