tisdag 13 mars 2012

Ibland är det svårt att motivera sig

Det stormar här ute idag, och vinden susar kring huset, så att man är tacksam att man har ett tak över huvudet. Även om man undrade under natten om taket verkligen håller.
Jag känner mig trött, det var en kort men  intensiv och orolig natt. Dottern är fortfarande sjuk och hennes blodtryck sjönk så rejält att hon kollapsade 2 gånger i badrummet, som tur hörde jag henne och det gick ändå bra. Nu är jag så rädd att jag ska få magsjukan jag med, och lite konstig känns det i magen, men det kan även bara vara inbillning. Och så ser jag en annan överraskning imorse. 


Japp, snön från röda huset har kommit ner under natten och träffade halva bilen, (även baksida) så ska jag säga vilken tur jag har att jag inte behöver jobba idag, och har tid att skyffla fram bilen till kl. 15.00?
Känner mig lite deppig nu på morgonen, och tror jag behöver lite mer kaffe, mer desinfektionsmedel, en bra skyffel, och en personlig mentalcoach som peppar mig!


God morgon, god morgon!


4 kommentarer:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Skickar lite pepp till dig och hoppas att du klarar dig från magsjukan.

Kram Victoria

min tekopp sa...

Nämen Oj vilken jäkla skitmorgon. Hoppas att det snart vänder och att du slipper den där hemska magsjukan!

Kram

Miruschka sa...

Men det där lät inte roligt det som hände med dottern, hoppas det har vänt och hon mår bättre!
Håller tummarna att du slipper den där eländiga magsjukan.
Kram♥

CreandoPhoto sa...

Jag håller tummarna för att du ska slippa magsjukan. Det räcker att skotta fram bilen, tänker jag :)

Kramar Kicki