onsdag 21 mars 2012

Ordlösa onsdag

Nyanser av

Om du vill se flera nyanser av så klicka HÄR

22 kommentarer:

Eva Trillian sa...

:-) Smart lösning på temat!

Words# sa...

Super cool photo - and one of this week's best for the theme! Good job!

Tant Otto sa...

Snygg tolkning...lipstick...på rad!
Bra där!!

Linnéa sa...

Ja, när det gäller läppstift så kan man verkligen se hur många nyanser som helst. Fin tolkning på temat.

Hanna sa...

Läppstift är en djungel med olika nyanser. Bra tänkt :0)

Annemor sa...

Kjekt med så mange nyanser i leppestifter.
Ha en fin dag.

Carina Sjölund sa...

Finns en uppsjö av färger!
Men jag är ingen som använder läppstift så ofta, bara vid speciella tillfällen :)
Kramen vännen♥

Kerstins foto sa...

Snyggt foto på många nyanser.

Rejen sa...

Superfine nuancer til læberne..;-D

Erik Semlan sa...

Det verkar finnas massor av nyanser när det gäller läppstift.
Smart tolkning. :-)
Ingenting jag behöver bry mig så mycket om och det är jag verkligen glad för.
När min sambo använder läppstift ser det snyggt ut, jag gillar hennes nyansval. ;-)
Kul foto som går från ljust mot mörkare nyanser. :-)

Fru Vallmo sa...

Jag tänkte visa nyanser i guld/brun ;)

Ezter sa...

Olika läppstiftsnyanser :)

SigridfraEnget sa...

Jättesnyggt!!

Birgitte sa...

Dem kan jeg godt lide men er ikke så god til at bruge dem ;-)

Anonym sa...

En ny nyans för varje dag!

4U2 sa...

Får lust att smaka på de där choklad bruna! :)

Kerstin: sa...

Rolig idé som passar bra till det här temat.

Marja sa...

Läppstift och läppglans finns ju i ett otal nyanser och alla har de namn. Snygg lösning på temat!

Pialotta sa...

Alldeles förträffligt underbart med din bild på nyanser :)

Monica S Engell sa...

Kreativt og flott løsning på temaet! Her var det bare små nyanseforskjeller. Glimrende!
:)

CreandoPhoto sa...

Snygg bild!
Kramar

Pysselfarmor sa...

Kreativ lösning och snyggt fotograferat!