torsdag 1 mars 2012

På min önskelista ...

... står den här fina beige eller cremefärgad köksvåg!

Köksvåg, creme
Ellis Corner

Eftersom jag har redan min älskade och välanvänd kitchen aid framstående. Kan väl även den här snyggingen ta plats hos oss, eller?

Jag har kommit på att det är bra att jag lämnar mina önskegrejer här, så att när jag ska fylla år, då kan jag komma på någonting, för oftas kommer jag precis då inte på någonting.
så jag tror väl att jag skapa en ny rubrik ;)

Och när jag har nu kommit igång med att önska mig saker, lägger jag det här till:
en passande retro timer.

Kök - Vågar, timrar och klockor - Timer, creme
Ellis Corner

Men nu ska det vara nog för idag.

4 kommentarer:

Miruschka sa...

Vår näst äldsta dotter har en sån där köksvåg, de är SÅ snygga.
Jag brukar också lägga ut min önskelista på bloggen, ett bra sätt att få familjen att komma på vad de ska köpa;)
Ha en fin kväll!
Kram♥

Villa Frejas bokblogg sa...

Snyggt. Har man ett stort kök är det ju perfekt att låta vågen och äggklockan stå framme sim prydnader.
Kram.

CreandoPhoto sa...

Jättefina saker, men jag måste utfärda ett varningens finger för timern. Fin att se på, men tyvärr helt värdelös att använda. Har provat...Fick köpa ny...Sorry! :)
Kramar

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Ja vad snyggt, jag håller med Kicki angående timern, vi har också haft en sån, som inte fungerade som den skulle, men vi kanske har fått tag på måndagsexemplar, vad vet jag ;)

Kram Victoria