lördag 26 maj 2012

ordllösa lördag



Gammalt och nytt


Vill du se flera bidrag, klicka  här

17 kommentarer:

Eva Trillian sa...

:-) Ja, verkligen gammalt och nytt! och gammalt lär hålla mycket längre än nytt ;-)

Bitten sa...

Härlig bild!

SigridfraEnget sa...

Jättefin bild!

SoF sa...

Verkligen. Kul tolkning av temat! :)

Glad lördag!

Lena sa...

Vilken mysig bild!

Villa Frejas bokblogg sa...

Å vilken häftig bild - den gamla är helt klart vackrast :)
Kram.

Hanna sa...

Tänk så vackert det kan bli mellan två enkla ting som trädgårdsredskap. Fin bild.

anemonen sa...

ett alldeles ypperligt val till temat.

Erik Semlan sa...

Snyggt foto. Här tror jag den gamla krattat tål mer än den nya i plast. Jag har själv förstört två plastkrattor ute på landet. Din bild får mig att längta ut på landet.

Della sa...

Den gamla känns mer på riktigt på något sätt.

Mona sa...

Ibland vill man ha något nytt, men det känns som den gamla krattan har en historia att berätta.

juanna sa...

Undrar om den plastiga krattan är "i livet" om 50 år??
Gammalt betyder ofta kvalitet!

Marja sa...

Fin bild på gammalt och nytt i olika material.
Apropå min bild med snöhögen och det gröna gräset, så är den tagen i torsdags. Vi har några enstaka högar med ful snö kvar här i Umeå.:)

CreandoPhoto sa...

Gammalt är ju helt klart vackrast. Men nytt är onekligen mer praktiskt. Fin bild är det hur som helst :)

Kramar

Carina Sjölund sa...

Jag gillar mycket av det riktigt gamla :)
Vacker bild!
Kramen rara du♥

Ezter sa...

Samma sak av olika årsmodell! Den gamla är bäst!

Malin på pastill.nu sa...

Åh så fint foto!