onsdag 12 september 2012

Besök i Gårdsbutiken

I helgen tittade jag in i den nya gårdsbutiken som den här fina tjejen har. Det ligger precis på vägen till min arbetsplats och i lördags efter vi hade storhandlat, svängde jag av och följde alla fina skyltar Eja har gjort.
Jag ångrade verkligen att jag inte hade med mig kameran, men kika in i hennes blogg, det är faktiskt precis så mysigt som det ser ut där. Och så köpte jag lite blåbärssaft och tvål. Och oj vad gott de luktar, speciellt fotskrubb-tvålen luktar otrolig fräscht och kryddigt.


Jag skulle gärna ha stannat där och fikat, men vi hade den här gången lite ont om tid, men det var inte sista gången jag var där! Så mysigt det var, alltså!

4 kommentarer:

Queen of Kammebornia sa...

Vad härligt det är när man hittar sådana guldkorn!

Queen of Kammebornia sa...

Vad härligt det är när man hittar sådana guldkorn!

Miruschka sa...

Åh nu blir jag avundsjuk!!!
Jag följer hennes fina blogg och önskar att jag bodde lite närmare, jag har cirka 15 mil dit...
Kram♥

CreandoPhoto sa...

Så härligt! L:A Bruket har mina favoriter! :)

Kramar