fredag 7 september 2012

Vilken är din största fobi?

I cafe.se hittade jag igen min fredagsfråga och den fick sprintern Usain Bolt.

Vilken är din största fobi?
Jag: SNIGLAR, jag tycker de är de äckligaste djuren som finns och tyvärr skrikar jag och springer iväg när jag ser en. Värsta sorten  av alla är ju så klart MÖRDARSNIGLAR!

Så här svarade Usain Bolt
Vilken är din största fobi?
- Att dö. Jag har inga fobier och är inte rädd för någonting, förutom döden.
hela intervjun


Det var fredagsfrågan vecka 36! Nu ska jag skynda mig ska till utvecklingssamtal!

Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Möss!! Är min fobi, gillar inte den här årstiden som kommer, när man hör att det börjar skrapa i väggarna. Hujeda mig vad äckligt det är med möss.

Trevlig fredag på dig!

Kram Victoria

Anna sa...

Folk som kräks! Jag klarar inte av det!

Kramen!