måndag 1 oktober 2012

Jag tycker inte...

Jag tycker inte om:

                                                                            sniglar

huvudvärk
wienerbröd
skitsnack
min röst
psykothriller
filmer där blod sprutar här och där
bråk i det lilla och stora 
att frysa

restless legs
ishalka
inte heller om aquaplaning
cellulite
regn när man precis har gjort sig fint i håret
heavy metall
tandläkarbesök
att kräkas
ansiktsmassage
ljummet kaffe
ingen mjölk till kaffe


 Det var femte delen av Elins utmaning Jag... och jag erkänner att listan säkert skulle ha varit ännu längre om jag skulle sitta här en stund till eller när jag känner mig mer missnöjd med mig och världen, men jag tycker det här räcker absolut, för egentligen vill jag se mer allt det positiva i mig och omkring mig. Jag har haft en underbar helg och en bra start i veckan. Nu ska jag kika in hos er och alla andra som deltar  i utmaningen.


Här kan du kika in hos flera som också deltar i den utmaningen: Cathastrof  Hannis hem  Fint som snus  Hönapöna  Dagar av lycka  Sveas  Bara Sara  Creando Pastill  Maghnolia  My White Mess  Erikas Funderingar Änglarnas Hus Hemma Livs bloggen  Kärlek för fler än två  Queen of Kammebornia  Ab imo pectore  Ljuva Magnolia  Fru Fix och Trix Tant Emmas Bravader Maria syr Elvornas hem,Elvira spekulerar 

5 kommentarer:

Dagar av lycka sa...

Nä, det är verkligen saker man INTE tycker om som du har radat upp! I synnerhet med där med att kräkas och blodsprutarfilmer ;)

/Anna

kavallinskan sa...

Tandläkaren fyy...och att kräkas, usch! Men ansiktsmassage, det gillar jag! :)

Ha det bra!
kramar

kavallinskan sa...

Jag och barnen gillade Himlabadet, ett bra ställe tyckter vi!
Jag köpte mitt doftljus i fredags och nu är det snart slut! Väldigt kort brinntid på dem tycker jag!

kram igen!

CreandoPhoto sa...

Det var en lista man kan ställa upp på. Massor jag inte tycker om också. Men jag gillar wienerbröd... :)

Kramar

Queen of Kammebornia sa...

Jag håller med! Förutom det där med wienerbröd och ansiktsmassage! Kram!