måndag 19 november 2012

Bonnie och Clyde och såklart en måndagslista



Bilder är tagen av min söta fina hemfotograf ;)
Bonnie and Clyde alias Plupp och Lilly som kikar nyfikna från källaren, så söta, jag älskar de här bilderna och jag älskar katter, och många gånger har jag önskat mig att jag kunde förstå vad de tänker. Så underbara fria djur. Det är måndag igen, och jag är inte riktig "glad" som jag brukar vara, för det är fortfarande bekymmer med min kompis. Men, men då är det ännu viktigare att skriva en måndagslista:

Jag är glad för att:

  • vi firade St. Martin hos min bror i helgen
  • det var roligt att se min bror och hans familj
  • min bror vill bjuda in mig till nån middag och kör en spännande intervju (han utbildar sig som familjterapeut)
  • jag har hört lite positiva nyheter från min kompis (kan tyvärr inte berätta här)
  • att vi har en bra konfliktkultur, vi kan diskutera och även bråka, men sedan är det bra igen, vi kan be om ursäkt och förlåta. Allihopa! Jag är väldigt stolt och glad att det fungerar så bra.
  • jag har bästa maken och bästa tjejer
  • det är mörkt men jag är fortfarande pigg
  • snart ska vi till Jönköping!
  • Queen of Kammebornia skrev så fin om mig och har gett mig en award, TACK !

Så nu ska jag äta, återkommer om en stund och kikar in hos er!
Hej!



4 kommentarer:

madelein - sexbarnsmamma sa...

Åh St Martin, det låter spännande. Vad är det man firar?

CreandoPhoto sa...

Som ovanstående - vad firar man på St Martin? Min man kanske...? Han heter ju så...
:)

Kramar

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Fin måndagslista! Grattis till awarden den är du väl värd.

Kram Victoria

Anna sa...

Grattis till utmärkelsen! Det är du sannerligen värd!

Underbar bild på kissen! Så fin!