tisdag 13 november 2012

Saker som värmer


Jag älskar värmeflaskor och jag har redan smittat mina barn, även de tycker om dem så vi tjejer har varsin värmeflaska. Ur garnrester stickade jag i helgen en fin fodaral till yngsta dotterns sin, garnet räckte precis. Det gick så fort och nu har hon en ännu mysigare variant,och jag fundera starkt om jag inte ska göra en till min egen "fulbrun" variant.  Värmeflaskor, vetekuddar är saker som värmer utifrån. Inifrån värmer däremot awarden jag fick av fina Agenta för några veckor sedan. 

Jag vet att jag kommer lite sent med den här för jag tror ni har allihopa redan fått den. Men jag vill skicka vidare till alla min fina bloggläsare för ni är BÄST och värmer även mycket inifrån.

STOR TACK!

9 kommentarer:

Queen of Kammebornia sa...

Grattis till dig!!! Och värmeflaskor har jag också alltid gillat :) Kram!

Carina Sjölund sa...

Grattis till awarden!
Allt som värmer, gillar jag :)
Kramen♥

Miruschka sa...

Idag var det mössa, vantar och långkalsonger som gällde på promenaden, nu har det verkligen börjat bli kallt!!
Hoppas du får en fin kväll:)
Kram♥

Annes vita rum sa...

Grattis till Awarden! och du, glöm inte simningen,har gjort mitt idag:)
kramizar...

Malin på pastill.nu sa...

Jag brukar göra riskuddar/vetekuddar. Värmeflaska har jag aldrig provat men jag tror jag skulle älska det. så fint fodral!!

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka fina fodral till vattenflaskan! Jag gillar rött, man blir glad helt enkelt. Och du bara stickade den så där, på en helg, beundransvärt.
Agneta kram

Villa Frejas bokblogg sa...

En värmeflaska hade varit skön att ha vid fötterna när man kryper till sängs. Det är så kallt just då.
Kram.

Christel sa...

Så himla söt värmeflaskan blev! :)

CreandoPhoto sa...

Grattis till fina awarden! Värmeflaskor är så fina tycker jag. Själv kör jag med såna där vetevärmare. Funkar fint, men är inte lika fint :)

Kramar