tisdag 22 januari 2013

Boktips

Vindens skugga


Ängelns lek
Himlens fånge




Jag har ju tidigare skrivit om min passion till franska författare. Idag vill jag rekommendera er böcker av en en framgångsrik spansk författare Carlos Ruiz Zafón.  Jag har läst  alla de här tre böckerna och kan varmt rekommendera dem. Vindens skugga tycker jag är bäst av alla, trots att jag behövde 30 sidor för att komma riktig in i boken, men sedan kunde jag bara sträckläsa den. Till julen fick jag 3. boken Himlens fånge  även den är en fin bok. 

Idag ska jag fika med en kompis som har fått barn. Jag har ju kommit lite ur det här med bebisar, och känner mig nuförtdien så osäker när jag får en sån sötnos på armen, som inte kan hålla sitt huvud själv. ;) 
Önskar er en fin fin tisdag!

1 kommentar:

Villa Frejas bokblogg sa...

Tar tacksamt emot boktips.
Så mysigt att snosa bebis :) Ha en trevlig dag. Kram.