måndag 11 mars 2013

Jag är glad för att...

  • jag har haft min man hemma HELA förra vecka!
  • festen i fredags var jättemysigt
  • huset blev rejält städat innan festen.
  • jag har vunnit första gången på en tävling ! YEAH (det här får ett extra inlägg så klart)
  • grannen och maken organiserar en by-skidskytte-tävling som blir säkert jätteskojigt
  • dagarna blir längre och ger mig mer energi
  • solen har redan mycket kraft
  • jag har en rolig och mysig familj
  • vi ska baka mycket bröd tillsammans.
  • snart blir det paket igen ;)
  • jag har roliga arbetskompisar



5 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Spännande, vad är det för tävling du vunnit?
Kram.

Miruschka sa...

Det är alltid så roligt att läsa dina måndagslistor!
Hoppas du fått en bra start på veckan!
Kram♥

Annas röda stol sa...

Ja jag blir glad av att läsa dina måndagslistor:) Spännande med tävling. Tack för dina fina ord hos mig, de värmer så gott. Kramar / Anna

HannasHörna sa...

Hej!! Jag har inte fått något mail:( vilken adress mailade du till?

Snäckskalsdalen. sa...

Kul att fynda vackra saker, fatet är jättefint och duken tjusig på nåt sätt!
Agneta kram