måndag 19 augusti 2013

Måndagslistanr. 109

Jag är glad för att:
  • det är fortfarande varmt trots höstkänsla
  • min födelsedag har varit superfin
  • jag klarar nu det mesta med min nya mobil
  • mina arbetskompisar uppvaktade mig igen så himlafint och roligt
  • jag har ett jobb, där jag även trivs så bra
  • jag har en så mysig familj
  • systrarna hänger mycket ihop sista gemensamma dagar 
  • min äldsta dotter tyckte att jag såg fin ut och kramade mig hård
  • maken fixade ett lyxfrukost till oss allihopa
  • jag får läsa vad som gör er glad!!! Sjukt vad det påverkar positivt!
Så glömm inte tävlingen, snart är 111 måndagslistor skriven!
Önskar er en fin måndagkväll!




PS: Även Instagram kommer jag snart att fixa lite bättre! Jag lovar!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken bra idé med måndagslistor. Din var väldigt späckad och fin. Kanske man skulle göra sig en egen lista...

Villa Frejas bokblogg sa...

En fin måndagslista :)

Sv. vi flyttar 13 september. Kram.

kavallinskan sa...

Fin måndagslista!
Kram viktoria

Annas röda stol sa...

Finfin lista :))) Kram Anna

Queen of Kammebornia sa...

Jag gillar dina listor, de förgyller måndagarna!