måndag 12 augusti 2013

Måndagslistanr.108

Snart alltså har jag skrivit 111 måndagslistor och då ska det blir någon tävling här. Men om den skriver jag imorgon så missar inte det. Idag har jag min första arbetsdag och det känns, tja lite så där: Augen zu und durch. Men på nåt vis även bra att komma tillbaka till jobbet och rutin, eller? (lite tveksam är jag själv) så därför behöver jag definitiv en måndagslista:

Jag är glad för att:
  • min pappa fyller år idag och är pigg och alert
  • jag är nöjd med mina semesterdagar
  • jag fyller snart år 
  • vi har bott här i lördags i 10år och det är undebart (men även lite skrämmande hur fort tiden går)
  • jag har min äldsta dotter några dagar till här innan hon kommer att flytta
  • min mardröm bara är en mardröm
  • jag tränade igår
Så nu måste jag skynda mig! 
God morgon, god morgon!

2 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Fin Måndagslista♥
Kramen♥

Den där Victoria sa...

Fin måndagslista som vanligt. Började jobba idag jag också och lite motigt är det allt.

Kram Victoria