lördag 28 september 2013

Måndagslista 114

 


Jag är så glad för att:
  • min älskade stora duktiga dotter kommer hem på onsdag.
  • jag har haft mycket rolig och mysig tid med yngsta dottern i helgen.
  • mina föräldrar har kommit hem från Paris och allt har gått jättebra för dem.
  • jag har bästa mannen som överraskade mig med soffan!
  • vi allihopa är friska 
  • vi har varandra och håller ihop.
  • jag har matrester kvar
  • Puma, Nike och Svante har blivit kompisar! 


Jag hoppas att ni har haft en bra start i veckan!

3 kommentarer:

Den där Victoria sa...

Härliga måndagslistan och så en fin bild på det, underbart!

Kram Victoria

Annas röda stol sa...

Oj nu har jag missat din måndagslista , men den är lika bra på en torsdag :) Kram på dig. Anna

Villa Frejas bokblogg sa...

En fin måndagslista att vara glad över.
Så härlig bild. Kram.