tisdag 15 oktober 2013

När mina plåtdjur går i ide...



...då säger de hejdå och tackar för en härlig sommar!
I helgen höststädade vi och det har även till följd att mina älskade plåtdjur kommer in i värmen. Förrutom kråkan, den ska vakta framför dörren och till och med hjälpa gör det senare i år jultrevlig!

Det känns alltid lite sorgligt att ta in dem. Men jag vill ju ha kvar de i många år till!
Och snart får de ju komma tillbaka!
Och rykten säger här att det ska komma snö på fredag!!
Usch, det är jag inte alls förberedd till!
Men, men....
Vi tar dagen som den kommer, eller hur?

Ha det bäst!

4 kommentarer:

Melody and M.E sa...

Här skulle det ha plockats in trädgårdsmöbler och pelargoner i helgen, men regnet öste ner och åskan dundrade i timmar, så allt är kvar ute.
Nu hoppas vi kommande helg! Och snö vill vi inte ha
när vi är ute på landet för då är risken stor för att vägen blåser igen och vi blir kvar här i dagar!
Kram M.E

Anonym sa...

Näe...Snön får gärna vänta - Här njuter vi av Hösten <3
/Kram

Annes vita rum sa...

Länge sedan jag kikade in här;) önskar dig en fin kväll..kram/Anne

Annas röda stol sa...

Klart kråkan ska vara kvar :) Nej inte snö redan!!! Kul att inspirera dig :) Kram Anna