lördag 12 oktober 2013

Rariteter med karaktär = Mina höstfavoriter


Jätteförvånad blev jag när jag slog upp tidningen häromdagen! Två av "mina underdock" favoriter i vår liten lokaltidning och till och med med 4 stjärnor allihopa!

Ane Brun kan man väl inte längre kallar som underdock, eller hur? Så bra som hon är! Hennes nya skiva Rarities är verkligen underbar! Så vackert! Humming one of your songs är även med på skivan.
Men All my tears, Virvelvind och hennes version av Halo är mina favoriter.

Och så min Agnes Obel. Åh vad jag tycker mycket om henne! Och nya skivan Aventing är inte heller dumt! Min favorit på den skivan är The Curse

Och till sist Prefab Sprout ett klassikt brittiskt popband Crime/Red är nya skivan och min absoluta favorit där är The best jewel thief in the world

Men nu vet ni vad jag har för musik på min spotifiylista höstlåtar 2013!

Har du bra höstlåtar? Vad lyssnar du på?

PS: Och bilden jag vet! Inte alls bra, men mobilkamerabild! Och efter alla länka har jag ingen lust att göra det om! Hoppas ni kan blunda! ;)

Inga kommentarer: