måndag 11 november 2013

Måndagslistanr. 120

Imorse var jag inte glad, kan jag säga! Så jag orkade inte skriva en måndagslista, och egentligen skulle jag ha skrivit den då, men ibland går det bara inte. (Jag tycker inte alls om att ta avsked, fy så hemskt)
Men nu känns det bra, så jag kör en nu på kvällssidan.

Jag är glad för att:

  • äldsta dottern har varit här i en vecka och det var såååå skönt
  • allt fungerade med hennes hemresa till Uppsala 
  • vi har haft grannarna här i lördags och har haft det mysigt och roligt
  • yngsta dottern trivs på sin praktikplats
  • tjejerna bakade en jättegod Pollykaka till farsdag
  • imorgon ska jag på utbildning i motiverande samtal

1 kommentar:

Annas röda stol sa...

Nej fy för avsked, men det är snart helg igen :))) Du får längta till det, så går det lättare :) Tack för dina fina ord hos mig. Ha en bra dag. Kram