tisdag 10 december 2013

Jag bakar helst med Doris Day, Dean Martin och Frank Sinatra



I alla fall gör jag det i advent. Jag älskar Doris Day filmer likaså som jag önskade mig vara Audrey Hepburn  och fått dansa med Fred Astaire. Så det känns helt naturligt för mig att sjunga med dem i vårt kök. Jag har en underbar Swing julskiva som alla mina favoriter är samlad på och så hittade jag på Spotify den här julmusik spellista 

Så nu kan jag tom gå och ta en promenad med hela gänget ;)

Annars tycker jag om Michael Bublé och Mary J. Bliges Christmasskivor.

Vad lyssnar du på i advent?

1 kommentar:

Villa Frejas bokblogg sa...

Härligt att baka till underbar julmusik.

(och jag har så dåligt samvete över Post till dig. Jag försöker få tid att göra färdigt ditt paket, men jag har så mycket med studierna hela tiden. Men snart hoppas jag kunna skicka iväg det till dig).
Kram.