torsdag 19 december 2013

Tema 5# Jag har gjort... till Sara


Efter att ha fått så fina saker av Sara med fina bloggen Villa Freja vågar jag nästan inte visa vad hon fick av mig,i hennes paket fanns ju ljuvliga saker och såg väldigt avancerad ut. Det gör det inte bättre med att hon skrev i kommentaren att hon gjorde det "ur huvudet" ;)
Men, men jag kan iaf säga att jag hade tänkt till och har givit mitt bästa. ;)

 Jag har följt Saras blogg länge och jag tycker mycket om det som hon skriver. Vi har även bytt tidigare paket och vykort med varandra under post-till-dig-projektet. och det kändes roligt att göra det även den här gången.
 Tema 5 var ju jag har gjort....till dig och då kunde man precis göra vad man vill. Sara fick av mig en mugg där jag skrev med en porslinpenna (pebeo) hennes livsmotto på. Jag försökte göra det lika som  handstilen som är på hennes tattoo. Men det var svårare än jag trodde eftersom pensspetsen var alldeles för tjock. Annars är jag jättenöjd med porslinpennor från pebeo eftersom de klarar diskmaskintvätt och min tekanna målade jag med dem och det håller ju fortfarande efter alla år.
Och sedan fick Sara mina självgjorda torkade äppelringar i en burk med griffeltavelfärg-etikett. Hur jag torkar äppelringar kan du se här 

Detta gjorde jag till Sara, och jag hoppas verkligen att hon blev glad!

Detta var alltså min sista bidrag av post-till- dig för i år!
Jag vet inte om vi ska fortsätta nästa år!
Vi får se! Roligt och spännande var det iaf.

Och TACK till alla som deltog i projektet
Kul att ni var med!
(Och ni andra som har bytt och vill att jag ska länka från min blogg till er, hör gärna av er!)

3 kommentarer:

Annas röda stol sa...

Fina saker!!! Muggen underbar :) Ha en fin dag. Kram Anna

Villa Frejas bokblogg sa...

OM jag blev glad? Jag blev jättejätteglad! Du har gjort enormt fina saker och jag älskar min mugg! Och äppelringarna smakade mumma. Så så gott.
Om jag får, lånar jag gärna bilderna till min blogg för något jag absolut inte kan är att fota snyggt. Men jag vill samtidigt visa upp det fina du skickade till mig!
Tack än en gång. Jag är så glad över presenterna.
Kram!

Anna sa...

Hej! Ville bara kika in och önska dig en riktigt god jul och ett gott nytt år! Tack för all glädje och inspiration som du sprider via din blogg! Kram från Gotland!