söndag 23 januari 2011

Man ska inte börja blogga inför en jobbhelg

Jo, det är nämligen det som jag har gjort, jobbat först lördagmorgon hemma med ved (in i källaren) och sedan upp till jobbet. Och nu har jag kommit hem, är trött och slut och orkar inte att lägga in några bilder från våra projekt som vi redan har gjort, på det jag håller på med just nu och med det som ska komma..

men ändå vart jag sugen att skriva in någonting, så att ni vet jag lever.  I morgon är jag i alla fall ledig på förmiddagen så då ska jag lägga in bilder.

hoppas att ni har haft en bra helg och mysat kollat på guldgalan, ätit godis... allt som jag har missat...
Nu ska jag försöka att komma ifrån datorn och vara lite social med min familj...
Har en bra söndagkväll och immorgon en god start i en ny spännande vecka.

Inga kommentarer: