fredag 18 februari 2011

Godispåsen-test?

Min arbetskompis Frida sade en gång: "Nästa man som ska vara vid min sida, måste klara godispåsen-test!"  Det var då hennes man hade köpt en godispåse, med mest av hans favoriter i.

Det är någonting jag har ha också funderat om, alltså inte byta man, men det här med godispåsen, vi har olika smak, och trots att vi alla ta allas favoriter, ser godispåsarna ändå olika ut. Det beror totalt på den som handlar.
Eftersom jag inte är sugen på att leta och hitta en ny man som köper den perfekta godispåsen, skyndar jag mig och köper den först!  (För resten av familjen har inte tänkt så långt! hihi)

Ha en finfin fredag, med precis era favoriter i påsen!

1 kommentar:

Den där Victoria sa...

Haha, vilka härliga tankar, jag sällar mig till skaran jag med, mycket viktiga saker det där.

Jag har en fin fredag och du med hoppas jag. Blir så glad när du kikar in och hälsar på mig.

Kram Elvira