tisdag 22 februari 2011

Jag skulle vilja ha en kamera!

Hej,
ni allihopa som gör så fina bilder. Vilken kamera har ni? Min längtan (kan någon även förklara varför man säger min längtan, när det heter mitt hus, min bil, min kamera...?) Nu tappade jag tråden...

Jag har aldrig tidigare haft nån önskan att ha en systenkamera, men nu när jag ser alla era fina bilder och jämföra det med mina. äh, då ser jag stora skillnader och så har jag fått en längtan att också få kunna fotografera. Ha redan kikat efter en fotokurs! Men som sagt jag har ingen kamera, och så finns det så många att välja på.

Kan ni rekommendera en?

1 kommentar:

Den där Victoria sa...

Med svenska språket kan jag inte hjälpa dig, har fullt upp med det själv ibland, haha..

Är också i samma tankar om kamerainköp, men har inte kommit fram till något än.. Får se om du får några bra tips då.

Kram Elvira (roligt att läsa om hur ni hamnade i Sverige förresten)