tisdag 22 februari 2011

Att vara bortskämt!

Jag har en underbar dotter, som älskar att baka.
Allvarligt sagt att baka är inte riktig min grej, jag gör, det men då måste det vara verkligen ENKLA och SNABBA recept. Annars börjar jag inte ens längre.
En gång har jag försökt göra en Himmelstorte, och det var avancerad för mig. 3 marängbotten, en speciell kladd, krusbär, grädde jag kommer inte riktig ihåg. Iaf hamnade den till slut på golvet, jag snubblade över ?? överallt grädde och choklad, det var ínte min dag kan jag säga, och det var sista gång att jag har gjort någonting avancerat.
Men Milena, hon älskar att baka. Vi får jämnt prova olika sorters kakor, cupcakes... i helgen var det
cupcakepops. Så gott!!



ska skynda mig nu till en utbildning! Ha ni en bra dag!

1 kommentar:

Miruschka sa...

Men vilken duktig dotter du har och himmel vad det ser gott ut!!!
Jag har aldrig hört talas om sådana där tidigare, men å andra sidan är inte jag heller så bra på bakning;)

Hoppas du får en bra tisdag:)
Kram♥