måndag 14 februari 2011

Måndagslista Nr.2

Hej, idag behöver jag verkligen en måndagslista, det har varit iskallt här -30 imorse, uahhh!
ok:
  • graderna har redan klättrat upp, nu har vi bara -22
  • solen skiner så vacker och det blir ljusare och ljusare med varje dag
  • idag hade jag sovmorgon, kände en magknipa och trodde att jag var smittad
  • jag är frisk som tur, mår bara bra nu.
  • vi allihopa är friska.
  • är tacksam överhuvudetaget hur bra vi det egentligen har.
  • idag är alla hjärtans-dag ♥ och eftersom vi har varit allihopa ledig och hemma, "firade" vi redan igår lite. Vi har klippt ut hjärtan och skrivit positiva saker på. Oh, vilka värmande och fina ord jag fick! Det håller länge....
  • jag behöver inte handla idag, och har redan 3 alternativ vilken mat jag kan laga!
  •  har Jona här hemma, de har studiedag i skolan, så vi ska hitta på något roligt.


ÖNSKAR ÄR ALLA EN FINFIN ALLA ♥ DAG!

3 kommentarer:

Fröken Grön sa...

Vilken fin idé med de skrivna små korten!
Önskar dig en härlig dag!
/Anna-Karin

Miruschka sa...

Fin lista!!
Jag hoppas ni får en perfekt dag idag:)
Kram♥

Den där Victoria sa...

Vilken härlig lista, fin idé att skriva en sån varje måndag.

Kram och ha en underbar Alla hjärtans dag!

//Elvira

Tack för dina fina ord inne hos mig, det värmer