måndag 18 juli 2011

Regn på måndag!



Min första semesterdag börjar med regn, inte så farligt. då kan jag fixa här hemma någonting.
Min måndagslista idag låter så här: Jag är glad för att:

  • jag har semester
  • vi ska  snart åka till Germany 
  • jag ska träffa släkt och vänner
  • vädret är fui idag, så att jag inte har en anledning att unvika städningen ☺
  • jag fick beröm på jobbet igår
  • Japan vann igår vm i damfotboll
  • jag har fått nya läsare, som bara kollar förbi pga fotoskolan, men lämnar så fina kommetarer
Listan är lite sådär, idag har jag lite svårt att komma på bättre saker men känner mig fortfarande lite tagen av sista arbetsveckorna, det tar lite tid efter en jobbig period att "landa" igen. Men, men tjejerna har bakat igår så det blir en stor fika-lunch snart....mmmmh blåbärsmuffins och bondekakor.
Önskar er alla en fin måndag!

1 kommentar:

Miruschka sa...

Härligt att få beröm, då vet man att man är uppskattad!
Idag behöver vi inte vattna rabatterna i trädgården, enda positiva med regnet;)
Kram♥