fredag 30 september 2011

Vilken maträtt eller ingrediens ser du dig som?

Hittade en intervju i recept.nu. Sara Palmquist intervjuade Tina Nordström. Fredagsfrågan låter så här:


Vilken maträtt eller ingrediens ser du dig som?
Jag: Varför valde jag den frågan??? Jag har nu funderat bra länge och så säger jag en Currywurst! ;) Motivering: Den är tysk, vardaglig men med rätt curry-blandningen även spicy! ;) 


Så här svarade söta Tina:
Vilken maträtt eller ingrediens ser du dig som?
– Vad svårt. Men jag säger en vaniljstång, den är söt och slank. Inte så mycket former kanske, men så får det bli. Samtidigt har jag ju ett rätt hett humör, så säg en kryddig vaniljstång då.hela intervjun



Hoppas verkligen att några ta sig åt den här frågan, tycker den är skitsvårt men även roligt!!
Fredagsfrågan är avklarad nu och nu bir det frukost med bloggläsningen och sedan ut i brittsommarn!!
Ha ni en underbar fredag/helg!

4 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Hm... Jag är nog en chili :)

Fröken Grön sa...

Oj vilken svår fråga du har hittat idag...
Hmmm, vad kan jag vara? En kola kanske, - söt och seg, hehe!
Ha en riktigt skön helg!
/Anna-Karin

Den där Victoria sa...

Jag kan känna mig som ett Kinderägg ibland ;) ..

Fru Vallmo sa...

Tycker det är jättekul att ni även svarade!