måndag 16 januari 2012

Soffa- funderingar

1003008_1newport-3-seater1
Bild: The home

Vad säger ni om den här soffan?? Jag, som har beslutångest, behöver eran hjälp. Just nu har jag kommit i en brun-fas, jag har egentligen alltid tyckt om brun, och speciell  brun och vitt är så otrolig vacker, men även färggalda kuddar skulle ju passa bra....
 Egentligen  hade jag  ju tänkt sy en överdrag till våra gamla fåtöljer/soffa, men just nu är jag även inne på en skinnsoffa också. Och det ska vara så tidlös och klassisk som möjligt. Vad säger ni om den här???  Om ni klickar Här  så hittar ni även passande fåtöljer som jag gärna skulle köpa till. Det är inte bara så att jag har beslutångest, det finns ju också en man i den här familjen och det tog ett halv år, när vi kommer överens över vår första soffa. Så jag tänkte jag fångar in några röster, för att se , vad ni tycker. ;)

kankse kan vi överrösta honom om det behövs! ;)

3 kommentarer:

gunsan sa...

Snygg soffa, vi har också en mellanbrun skinnsoffa m fotölj som vi bara älskar. Hade i början 2 fotöljer, men den ena har gjort sitt;))

Jag röstar för Newport Vintage;))

Kramizzzzzz

CreandoPhoto sa...

Det är en riktigt fin soffa tycker jag. Själv föredrar jag textilsoffor, för att de är skönare mot huden tycker jag. Åtminstone på sommaren. MEN jag tycker skinn är ursnyggt och detta är en soffa jag hade kunnat välja. Helt klart! :)
Kramar Kicki

Villa Frejas bokblogg sa...

Den är fin o tidlös. En riktigt snygg klassiker.
Kram.