tisdag 17 januari 2012

Älskade ranunkler

Att blogga och att läsa andras blogga är ju så inspirerande: Igår när jag kikade in hos fina KICKI såg jag att hon hade så vackra ranunkler på bordet. Jag älskar ranunkler och jag blev sååå otrolig sugen på att köpa dem igår, så att jag sprang idag på eftermiddagen i en blomsteraffär för att få tag i några. Nu hade de inte så många att välja på men jag fick ju iaf några.


Det känns som ren vardagslyx att ha dem fram på bordet. Helt otrolig vad man kan bli glad av små saker. 

4 kommentarer:

Miruschka sa...

Jag har aldrig haft de blommorna tror jag, men de är ju så vackra!
Den här tiden så vill jag gärna ha snittblommor, först och främst tulpaner då. Snacka om att få vårkänslor:)
Kram♥

gunsan sa...

De där blommorna är så vackra, men jag måste säga som Marie........jag har aldrig haft några såna hemma.....tror jag, det ska vara i nån bukett jag fått i såna fall;))

Kramizzzz

CreandoPhoto sa...

Verkligen vardagslyx. Otroligt vackra är de :)
Kramar Kicki

Stephanie sa...

finaste blomman!!