måndag 23 april 2012

Måndagslista vecka 17

Jag är glad för att:

  • jag hinner med listan så tidig på morgonen.
  • bara den här veckan och jag har min man tillbaka YEAH!
  • vi har haft en jättemysig helg
  • vernissagen vi har varit, var kul att se, men bäst av allt var dottern och maken som sjöng i kören där.
  • maten är klart för idag
  • den här veckan ska det väl blir fint
  • jag har ett jobb
  • jag trivs på jobbet
  • jag har har finaste barn¨
  • vi är friska och glada.
  • Kaffe smaker jättebra idag.
  • idag ska jag få mitt peppmejl (mer info om detta kommer)
Önskar er med en jättebra start in i dagen/veckan!

4 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Tack detsamma. Peppmejl låter spännande. Kram.

Miruschka sa...

Vad härligt att du snart har din man hemma igen, måste ha varit jättejobbigt att vara ensam på veckorna!
Ha en finfin måndag:)
Kram♥

Stephanie sa...

Tack detsamma! Ha en fin vecka!

Carina Sjölund sa...

Härlig lista du bjuder på :)
Ha det gott vännen
Kramen♥