torsdag 17 maj 2012

Idag har jag haft fin besök


I väntan av de små trollar, alltså bebies-besöket har jag bakat min favorit-rabarberkaka och nu har de sötisar åkt hem igen och jag har glömt knäppa kort på dem. :(  Men oj, så söta de var!
Nu har de åkt och det är bara kakan kvar här. Men oj vad de har förgyllat min dag!



Som liten present fick dem små söta pyjamas
Gud, vad roligt det var att köpa babykläder!!  Jag skulle kunna ha köpt allt till dem! Åh, så kan man köpa kläder till bebisar som man själv tycker om, ingen protetesterar!
Om man tänker nu, vilken procedur det är att köpa kläder till stora tjejer! (Suck)
Men nu tar jag en bit kaka till och tänker på gamla tider. 


Ha en fin helgdag! 

2 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Å, har du fått gosa med bebis i dag.
Härlig rabarberkakan ser ut.
Kram.

Miruschka sa...

Jag hoppas min rabarber växer och blir riktigt stor i år, då ska jag testa ditt recept:)
Ja, visst är det helt underbart med barnkläder?? Tänk, snart har jag sex stycken att köpa till:)!!
Hoppas du har en fin kväll.
Kram♥