onsdag 6 juni 2012


Idag är Sveriges Nationaldag och många är lediga, men inte byggarbetarna som gör om vägen framför vårt hus. Nej, de jobbar och de jobbar så att det hörs! Vi blev väckt kl. 07.00 av en stor RUMS och BUMS.
Och så vaknade här hela huset. Solen sken och hela dagen låg framför oss. Så efter en fin frukost började vi med att ta  in ved i källaren, men så kommer ett annat GROMMEL från himlen, japp fint väder adé, då var det åskar och blixter och hagel och regn, sedan dess har vädret inte återhämtat sig.
Och för mig känns det likadana, känner mig orkeslös och trött och planlöst....
... tror jag kokar kaffe nu och så hoppas jag att jag får komma igång.

2 kommentarer:

Christel sa...

Hoppas att dagen blev fin ändå! :-)

Carina Sjölund sa...

Kikar in och önskar dig en fin dag vännen :)
Kramen♥