onsdag 10 oktober 2012

Feng shui för själen


Fint är det när man har pratat med någon och hjälpt någon att man sedan får en present. Så ikväll ska jag lägga mina böcker på sidan och läsa lite i den här fina boken.

För själ och kroppen ska jag även börja ida med mitt nya liv, jag ska börja simma igen. I vår simhall bjuder de på onsdagar på motionssimning. De släcker när simhallen och tänder ljuslyktor istället och sätta på lugn musik. Det är så himla skönt att simma i den mysiga miljön.

För mig är det bara svårt att komma igång, att dra sig dit. Men som sagt, idag börjar mitt nya liv och då ska jag gå. Heja, heja, heja.

3 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Det låter som en utmärkt miljö att simma i. Motion och lugn på en och samma gång. Fint!

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Det låter bra det. Jag har den där boken jag också, så nyttigt och lärorikt att läsa den emellanåt.

Kram Victoria

Annes vita rum sa...

Simning är en härlig motionsform tycker jag,när man väl är i :) svårt bara att ta sig för det...ha de gott ..kramen..