måndag 3 december 2012

måndagslista

Nu när man är här hemma och det ligger högst 2cm snö på marken, så känns det så overklig att det var ett sånt snökaos i lördags, men men, nu tar vi vecka 49 och:
I år får kråkan står kvar ute vid vår rostiga juldekoration.

Jag är glad för att:
  • vi har inte kört fast i lördags
  • vi kom efter många timmar hem
  • min man är den bästa man för mig
  • tjejerna tyckte synd om oss och överraskade oss med en underbar adventsfrukost
  • jag hade en riktig bra jobbdag idag
  • vi har gjort våra första knäck
  • jag har mysigaste tjejer
  • det är mycket kallt ute, men vi har det varmt och skönt här
  • jag ska dricka nr.3 av adventskalenderte och mysa framför kaminen
Önskar er en fin kväll!

4 kommentarer:

Queen of Kammebornia sa...

Så himla fint!

CreandoPhoto sa...

Så mysigt och så glad du gör mig! Och kråkan, han är ljuvlig i all sin rostighet tycker jag :)

frk. Frida Fortissima sa...

Så fint sammanfattat, vardagslycka i ett paket, på något sätt :-)
Kram,
Frida

Hildas hem - Sofia sa...

Det finns mycket att glädjas åt. Fin lista! :)
Och kråkan är ju helt ljuvlig, jag blev lite kär, tror jag ... :)

Kul att du tyckte om mitt nät-magasin. Det gör mig glad!

Jag önskar dig en fin dag!
Kram Sofia