torsdag 6 december 2012

Nikolaus komm in unser Haus

(bild är från ifjol)
Efter gårdagens traditionella skoputsaktion har St. Nikolaus trots bitande kylan verkligen kommit till oss.
Och i år fick även min man och jag en stor chokladtomte, vi måste alltså allihopa ha varit snälla. Idag ska jag överraska mina fina arbetskompisar med en liten chokladtomte och lite andra små godsaker. För jag jobbar verkligen med de snällaste jobbkompisar som finns och de har absolut förtjänat en liten Nikolaushälsning. Och inte bara de:
Jag vill skicka till er alla en 


varm och gott Nikolaushälsning!

3 kommentarer:

MammaElva sa...

Åh, chokladtomtar är ju så gott!
Önskar dig en fin dag! kram

Queen of Kammebornia sa...

Tack, vad glad jag blir! Jag har alltid firat St Nikolaus, eftersom jag har tyskt påbrå, i år är första 6 december som barnen inte är hemma, det kändes lite konstigt i morse... men nu när jag varit hos dig känns det bättre! Kram!

Annika GW sa...

Det var ju festligt att vi gjort samma mössa! Fina tomtar, dina arbetskamrater kommer nog att bli väldigt glada!/ Annika