fredag 7 december 2012

Fredagsfrågan med Darin


Så nu är det fredag igen och det betyder ju  fredagsfrågan här hos Fru Vallmo och just nu med Så mycket bättre aktörer.Jag hittade en fråga  finest.se som söta Darin har fått. Jag personligen lyssnar inte på Darin,det är bara inte min musiksmak, men sjunga det kan han!! WOW! Och så sitter jag här hemma och tycker att han ser så blyg och försiktig ut att jag bara kan tycka om honom. Jag säger åh så söt så ofta att mina tjejer skrattar åt mig och tycker synd om honom för att jag tycker att han är en fin kille.


Vad gör du när du känner att det bara är för mycket och behöver koppla bort omvärlden då?
Jag: Jag flyttar i ett annat land. haha, nej jag skojar bara. Som tur händer det sällan, men när jag känner så då "kopplar" jag omvärlden av så mycket det går. Med omvärlden menar jag inte min familj, men jag träffa ingen då, eller pratar inte i telefon. Tar det bara lugnt och hoppas att det går fort över.

Så här svarade Darin och jag känner igen mig i hans svar för många år sedan. 

Vad gör du när du känner att det bara är för mycket och behöver koppla bort omvärlden då?

– Det är då det gäller att kämpa. Alla känner så nån gång men det är då man måste kämpa vidare

hela intervju

Hur skulle du ha svarat?

Idag är jag ledig, det känns så himla skönt, klev ändå upp med resten av familjen för att fixa och städa här hemma. Planen är att tjejerna och jag ska åka och försöka julhandla, men det beror helt på väderläget.
Men nu ska jag ta en kopp kaffe till innan jag kör igång.
Önskar er en fin fredag!

Inga kommentarer: