lördag 16 mars 2013

Mitt första skott


Nu har det varit första skidskyttetävlingen i byn och jag har skjutit för första gången i mitt liv. Vi har haft så bra väder så att det kom ganska många, dock var det för få som var med i hela tävlingen, jag inte heller för som sagt jag har ju alltid skjutit och trodde inte att jag skulle klara det. Och första skottet gick ju också fel, men andra då funkade det. Ser själv:


Nästa år ska jag vara med för det var en jätterolig grej! Vi avslutade "staffetten" med korvgrillningen. Kul med gemenskap i byn, och i April får jag äntligen min Paj-festival! YEAH!

Har ni nån bra by-gemenskap? 
Önskar er alla en fin helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det fina med att bo i en by!
Jag bodde själv i en liten norrländsk by för några år sedan och där annordnandes ett midsommarrally varje år som var jättekul att vara med på ;)

Ha en skön söndag!
Kram