onsdag 17 april 2013

Det kliar i fingrarna



Idag har jag varit  i blomsteräffären (kände mig dock fånigt att fota hyllan, så jag lånade en bild från nätet) och kikade vad det finns för fina fröpåsar. Post-till-dig-temat är ju den här gången
Blomstertider ska komma till dig!
Så jag tänkte inspirera mig, och faktiskt har jag hittat några blommor som jag kan absolut skicka till någon.
Så om du också vill vara med och överraska en person, och bli överraskad så anmäla dig här 

Det kliar alltid i mina fingrar när våren är i luften, snart snart är snön borta och då kan vi börja beså och jobba  ute i trädgården. När det kliar i fingrarna då tror jag också att jag kommer tycka om att ha jord under  fingernaglarna (som jag i verkligheten verkligen avskyr) och att jag kommer hålla rabatterna ren från all ogräs. Även det är en sånt dröm som  inte har riktig fungerat i verkligheten förrut, men kanske iår.....



3 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Ja visst börjar det klia i fingrarna nu både efter att få sätta igång ute i trädgården och efter att få göra om hemma :)
Kram.

Bara Sara sa...

Hihi nu med våren komma kan jag verkligen förstå att du kallar dig fru Vallmo!

CreandoPhoto sa...

Ja, nu kan man ju börja tänka frön på riktigt! Här ska sås i helgen tänkte jag :)

Kramar