måndag 13 maj 2013

Måndagslista nr.98

Jag är glad för att:

  • vi har så fina nya fönster
  • halva nya taket sitter på plats
  • fina höjdrädda grannen kom och hjälpte till med taket!!
  • solen skiner
  • vi har varit på en underbar irländsk/skotsk fest med underbar musik och ölprov
  • jag trots att jag inte hade lust alls, gått till tjejgympan igår.
  • jag har grävt lite i rabatterna i helgen.
  • dottern mår lite bättre
  • "pizza soppan" småkade bra
Bättre sen än aldrig! Eller hur, snart har jag skrivit 100 måndagslistor, det måste man kanske fira med någonting? Mmmmh ska fundera över saken. 
Ha en fin kväll! 

3 kommentarer:

kavallinskan sa...

Ja och det har ju varit så många helger nu också...hihi
Kramar viktoria

Musqot sa...

Wow 100 listor! Det måste verkligen firas!
Ha en trevlig kväll!

kavallinskan sa...

Tack för tips om att göra ljuslyktor förresten :)
Kanske jag gör egna istället, det lät enkelt och kul!
Ha en fin tisdag!
Kram viktoria