onsdag 3 juli 2013

Bersån min sommarprojekt

Sommaren betyder också för mig att vi ska försöka avklara ett projekt, nu har ju vi redan avklarat tak och fönster, men som ni kanske vet har jag hela våren längtat på sommaren och drömt om nya stolar till vår berså, men så kom jag på att vi hade ju en gammal järnsoffa (en gammal barnsäng) i barnens lekstuga som inte har en användning längre. Så den har jag burit på plats med dottern, (dottern och jag älskar snabba sommarprojekt)  Jag köpte vaxduk och idag ska vi försöka fixa till alltihopa. Måla två gamla trädgårdstolar, Syr kuddar av vaxduk och fixar lite till. Så jag återkommer med slutresultatet.

Önskar er en fin onsdag!
              

2 kommentarer:

Den där Victoria sa...

Åhhhh, vad mysigt med en järnsäng sådär ute i trädgården. Det ska jag också skaffa till våran trädgård, mysigt och ligga där och läsa eller slumra till på semestern.

Kram Victoria

Villa Frejas bokblogg sa...

Så fint det kommer att bli :) Kram.